صفحه 1 : فرهنگی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۱۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۹

امروز: ۱۹ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (May) 08

عناوین صفحه

  • اعلام آمادگی استاندار همدان برای صحت‌سنجی احیای واحدهای تولیدی
  • حضور معاون برنامه‌ریزی شهردار همدان در دوشنبه‌های پاسخ‌گویی سامانه 137
  • به همت شهرداری همدان و در نیمه نخست امسال پارک دوستدار کودک همدان بهره‌برداری می‌شود
  • عیادت شهردار همدان از کودکان بستری در بیمارستان اکباتان
  • بازدید خبرنگاران همدان از کارخانه‌های شیشه و خوراک‌آفرین
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیرمجاز 1.2میلیون تومان در روز شد
  • تداوم هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی جاده‌ها
  • برگزاری مسابقات ورزش شهروندی امسال با نام "شهروند قهرمان"
  • پژوهشگران ایرانی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • ملایر مهیای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات مجلس در دور دوم
  • جمع‌آوری سگ‌های ولگرد مدیریت متمرکز می‌خواهد
  • فراخوان تولیدات نمایشی "شب‌های الوند" در همدان اعلام شد
  • انتقاد فرماندار رزن از استخدام‌ غیربومی‌ها در جهاد کشاورزی
  • پارالمپیک؛ تحقق رؤیای تاریخی گلبالیست‌های همدانی
  • توسعه بخش کشاورزی همدان در دولت سیزدهم
  • گردشگری عشایری ظرفیت مغفول همدان
  • هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته، تصمیم‌گیری برای ادغام چند سازمان بزرگ شهرداری همدان در قالب سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری، اصولی و علمی نبوده است؛ از این‌رو اصلاح ساختار و اساسنامه این مجموعه شهری و حرکت به سمت تفکیک ساختارهای آن، باید در دستور کار قرار گیرد.

    به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ مهدی حیدری در کمیسیون فنی، عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک شورا با محوریت بررسی مشکلات سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری، گفت: باید پیگیری‌های لازم برای تفکیک حوزه‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سازمان پایانه‌ها انجام گیرد؛ زیرا اختلال در ارائه خدمات‌رسانی به مردم را شاهد هستیم.

    وی در ادامه با اشاره به اعتراض رانندگان بخش خصوصی اتوبوس‎رانی به‌منظور مساعدت با این قشر، اظهار کرد: تعیین‌تکلیف و تصمیم‌گیری وضعیت 93 راننده بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همدان امر ضروری است.

    حیدری با بیان اینکه پایان سال 1397 قرارداد فی مابین سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری و همچنین رانندگان بخش خصوصی ناوگان اتوبوس‌رانی به اتمام رسیده و تمدید نشده است؛ اظهار کرد: به اذعان این رانندگان، طلبی از شهرداری ندارند؛ اما بحران کرونا، معیشت آنها را دچار مشکل کرده‌ است.

    رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر همدان ادامه داد: عدم پرداخت بخش عمده‌ای از حق بیمه تأمین اجتماعی کارکنان این سازمان، کاهش شدید درآمدها، عدم دریافت کمک هزینه برای تعمیر و نگهداری اتوبوس‌های فرسوده، عدم ارائه خدمات (تعویض روغن)، اقلام (ضدیخ) و قطعات (لاستیک) ضروری، مهمترین دغدغه رانندگان بخش خصوصی است.

    حیدری معتقد است: از آنجایی که اتوبوس‌های بخش خصوصی به‌منظور ارائه خدمات شهری به مردم با نرخ مصوب شهری فعالیت دارند و با وجود شرایط همه‌گیری بحران کرونا، وضعیت معیشتی آنان آسیب دیده‌ است، ضرورت هم‌فکری برای مساعدت با این قشر اهمیت دارد.



    ارسال ديدگاه

    نام:
    پست الکترونیکی:
    کد امنیتی:
    ديدگاه: